ტრენინგის მეოთხე დღე
ტრენინგის დილა დაიწყო რეფლექსიით
მეოთხე შეხვედრის მთავარი თემა კვლავ იყო სასწავლო პროექტის დაგეგმვა , მაგრამ ჩვენ უფრო მეტი დრო დავუთმეთ პრაქტიკული დავალებების შესრულებას.
ხათუნამ გვაჩვენა მოსწავლის წინარე ცოდნის შეფასების არსებული ნიმუშები, გვთხოვა ჩვენი პროექტისთვის შეგვერჩია საჭირო შინაარსის შეფასების ფორმა და შეგვედგინა კითხვარი. ჩვენი ნამუშევრები შევინახეთ საგანგებოდ შექმნილ ფოლდერში სახელწოდებით ,, შეფასება".
ტრენინგის შემდეგი აქტივობა მდგომარეობდა იმაში, რომ განგვეხილა უკვე შექმნილი თაიმლაინები და გაგვეკეთებინა საკუთარი .
ძალიან საინტერესო და სახალისო დავალებად მივიღეთ კოლეგებისთვის ჩვენი პროექტის პრეზენტაციის მომზადება. პროგრამის ფარგლებში არსებული რესურსები დაგვეხმარა პრეზენტაციისთვის სტილისტურად სწორი ფორმის ჩამოყალიბებაში.
ტრენინგის დილა დაიწყო რეფლექსიით
მეოთხე შეხვედრის მთავარი თემა კვლავ იყო სასწავლო პროექტის დაგეგმვა , მაგრამ ჩვენ უფრო მეტი დრო დავუთმეთ პრაქტიკული დავალებების შესრულებას.
ხათუნამ გვაჩვენა მოსწავლის წინარე ცოდნის შეფასების არსებული ნიმუშები, გვთხოვა ჩვენი პროექტისთვის შეგვერჩია საჭირო შინაარსის შეფასების ფორმა და შეგვედგინა კითხვარი. ჩვენი ნამუშევრები შევინახეთ საგანგებოდ შექმნილ ფოლდერში სახელწოდებით ,, შეფასება".
ტრენინგის შემდეგი აქტივობა მდგომარეობდა იმაში, რომ განგვეხილა უკვე შექმნილი თაიმლაინები და გაგვეკეთებინა საკუთარი .
ძალიან საინტერესო და სახალისო დავალებად მივიღეთ კოლეგებისთვის ჩვენი პროექტის პრეზენტაციის მომზადება. პროგრამის ფარგლებში არსებული რესურსები დაგვეხმარა პრეზენტაციისთვის სტილისტურად სწორი ფორმის ჩამოყალიბებაში.
Комментариев нет:
Отправить комментарий